8a edició dels Dies Europeus de la Solidaritat Local 2023

15/11/2023 - 30/11/2023

En el marc de la vuitena edició de la campanya Dies Europeus de la Solidaritat Local (acrònim en anglès, EDLS), la Xarxa de Biblioteques Municipals torna a col·laborar amb l’Oficina de Cooperació al Desenvolupament de la Diputació de Barcelona, programant activitats adreçades a públic infantil i juvenil, relacionades amb la promoció d’una ciutadania solidaria, crítica i responsable amb els reptes globals.

www

A més de les accions que es faran a la Xarxa de Biblioteques Municipals amb el suport de l’Oficina de Cooperació al Desenvolupament de la Diputació de Barcelona, moltes altres propostes es duran a terme a altres localitats d’Europa. Totes es trobaran a PLATFORMA, la xarxa europea de governs locals.

En aquesta edició les activitats responen a tres eixos temàtics:

• Justícia i emergència climàtica
  • Educació per la pau