Centelles inaugura el primer parc solar fotovoltaic municipal de la província

20/12/2023 13:15

Parc solar municipal (Ronda de la Font Grossa) de Centelles

El diputat d’Acció Climàtica i Transició Energètica de la Diputació de Barcelona, Marc Serra, i l’alcalde de Centelles, Josep Paré, inauguren el primer parc solar fotovoltaic municipal de la província de Barcelona.

Ubicat al polígon industrial de La Gavarra, la infraestructura compta amb una subvenció del programa Renovables 2030 de la Diputació de Barcelona, destinat a impulsar actuacions de caràcter emblemàtic, de gran escala i amb un impacte significatiu en la reducció de les emissions de gasos amb efecte d’hivernacle i dels costos energètics locals.

Prèviament, el diputat Marc Serra visitarà la instal·lació fotovoltaica de l’estació depuradora d’aigües residuals de Vic i l’Agència local de l’energia d’Osona (ALEO).