Congrés Internacional de Mobilitat Sitges IMC22

25/10/2022 - 26/10/2022 10:00 - 17:00

Hotel Melià (Port esportiu Aiguadolç) de Sitges

L'International Mobility Congress té com a objectiu debatre sobre la mobilitat del futur i els recursos necessaris per afrontar aquest repte.

www

Per facilitar al màxim la participació d' empreses, administracions o professionals del sector, es potenciarà els espais de networking i l'anàlisi de casos, defugint del context més teòric o acadèmic i centrant-se en les solucions aplicades a necessitats reals.

Suècia serà el país convidat al Congrés i exposarà, durant les jornades, les seves polítiques en mobilitat sostenible i digitalització. Aquest país és capdavanter en mobilitat sostenible i digitalització, tant per l’ús de biocombustibles com pel desenvolupament i implantació de tecnologia d’automòbils elèctrics i autònoms.

L’IMC22 tindrà una conferència d’obertura a càrrec de l’ambaixador de Suècia a Espanya, Teppo Tauriainen, que aportarà algunes claus per aconseguir una mobilitat més sostenible.

Al llarg de les jornades, dos experts suecs en mobilitat participaran en les taules rodones sobre Experiències globals en mobilitat sostenible i Transformació de les ciutats per l’impacte de la nova mobilitat. També s’ha organitzat un workshop on empreses sueques presentaran els seus projectes a empreses catalanes.

L’International Mobility Congress (IMC22) és el congrés impulsat pel sector de la mobilitat i el transport públic de Catalunya, ja que està organitzat conjuntament per la Generalitat, l’Associació de municipis per la Mobilitat i el Transport Urbà (AMTU), l’ATM de Barcelona, la Diputació de Barcelona, l’Associació de Municipis de Catalunya (ACM) i l’Ajuntament de Sitges. A més, també hi col·laboren els principals agents implicats en la mobilitat i el transport públic a Catalunya com són: FGC, AMB, TMB i l’Ajuntament de Barcelona, i comptarà amb la presència d’empreses com EIT Urban Mobility, la Cambra de Comerç de Barcelona o la PIMEC.