Desena edició de la Setmana Internacional del Temps, la Time Use Week

16/10/2023 - 20/10/2023 09:30

Paranimf de l'Escola Industrial (Carrer del Comte d'Urgell, 187) de Barcelona

La Time Use Week tindrà com a lema "Per un nou equilibri del temps" i vol situar la conversa sobre l’organització del temps a Catalunya en el context internacional. Farà valdre les experiències pioneres de treball en aquest àmbit per part de les institucions catalanes, que estan liderant diversos projectes per construir una societat amb una organització del temps més igualitària, saludable, eficient i sostenible.

www

La Diputació de Barcelona hi presentarà el programa de municipis cuidadors, que té la voluntat de repensar l’organització social de les cures. Ho fa a través d’estratègies municipals orientades des d’una perspectiva feminista, comunitària i que posen les persones i les comunitats al centre.

Aquesta desena edició comptarà amb la participació de més de 60 ponents de diversos àmbits que cobreixen les polítiques del temps provinents d’Europea i Amèrica Llatina. Les jornades seran temàtiques i es podran seguir en format híbrid: en línia i presencialment al Paranimf de l’Escola Industrial de Barcelona.