Els Governs Locals i els Objectius de Desenvolupament Sostenible

25/10/2022 18:00

Caixa Fòrum Macaya (Passeig de Sant Joan, 108) de Barcelona

La vicepresidenta quarta de la Diputació de Barcelona, diputada de Polítiques de participació, Agenda 2030 i ODS, i alcaldessa de Santa Coloma de Gramenet, Núria Parlón, participa en aquest espai de debat sobre el desplegament des de la proximitat dels Governs Locals dels 17 Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS). La jornada pretén reflexionar sobre el paper de les comunitats locals com a la clau de volta en la lluita contra les desigualtats i contra la crisi ambiental.

www

Es vol donar resposta a preguntes com ara: Com afronten aquest repte els ajuntaments?. Estan avançant en la redacció de l'Agenda 2030 en els diversos nivells institucionals?. Tenim indicadors de com evoluciona el camí cap a l'acompliment d'aquests objectius?. Hi ha prou permeabilitat entre les agendes 2030 municipals i les dels organismes regionals i estatal?

A càrrec de:

Núria Parlón, vicepresidenta quarta de la Diputació de Barcelona, diputada de Polítiques de participació, Agenda 2030 i ODS, i alcaldessa de Santa Coloma de Gramenet

Carlos Martínez, alcalde de Sòria i representant dels municipis espanyols al Consell de les Regions i Municipis d'Europa

Arnau Queralt, director del Consell Assessor per al Desenvolupament