Edifici Ca la Manya de Montmaneu. Foto: Diputació de Barcelona

21/05/2024 17:00 h

Infraestructures

Estudi per a la millora i rehabilitació de l'edifici municipal "Ca la Manya" de Montmaneu

La Diputació de Barcelona ha lliurat a l’Ajuntament de Montmaneu l’estudi de programació per a la millora i rehabilitació de l'edifici municipal "Ca la Manya", un habitatge en desús ubicat al carrer Major, construït l’any 1870 i amb una superfície total aproximada de 200 metres quadrats.

L’estudi de programació ha servit per analitzar la petició municipal de transformar l’espai en un habitatge dotacional o en un espai polivalent de trobada per a infants o joves. Per a cadascuna de les alternatives s’han analitzat els avantatges, els inconvenients i els costos associats, amb la voluntat de facilitar la presa de decisió sobre les actuacions i inversions a realitzar.

Aquest treball de la Diputació de Barcelona respon als Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS) número 10 “Reducció de les desigualtats” i número 11 “Ciutats i comunitats sostenibles”. Els 17 ODS  van ser proclamats per l’Assemblea General de Nacions Unides el 25 de setembre de 2015 i formen part de l’agenda global per a 2030. La Diputació de Barcelona n’assumeix el compliment i desplega la seva acció de suport als governs locals de la província d’acord amb aquests ODS.