Inauguració de la Biblioteca Pilarin Bayés de Vic

07/10/2022 20:00

Passeig de la Generalitat, 1 de Vic

El diputat de Cultura de la Diputació de Barcelona, Joan Carles Garcia Cañizares, juntament amb l'alcaldessa de Vic, Anna Erra, inauguraran la nova Biblioteca Pilarin Bayés, integrada a la Xarxa de Biblioteques Municipals de la Diputació de Barcelona.

www

Durant tot el cap de setmana hi haurà Jornada de Portes Obertes, amb diferents activitats.

La Biblioteca Pilarin Bayés de Vic és un servei públic municipal que garanteix a tots els ciutadans i ciutadanes l’accés lliure i gratuït a la informació, la formació i l’oci, alhora que fomenta l’ús de les noves tecnologies, contribuint al desenvolupament personal i col·lectiu. És un espai de convivència i relació, en constant evolució, d’acord amb les noves necessitats i expectatives de la seva comunitat.

Com a biblioteca central comarcal dona suport a les biblioteques de la comarca d’Osona.