Inauguració d'una rotonda i un itinerari de vianants a la BV-1248, al Vallès Occidental

17/07/2024 09:30 - 10:30

Trobada a l'accés a l’hoquei i anar caminant fins a la rotonda

El diputat d’Infraestructures i Territori de la Diputació de Barcelona, Sergi Vallès, acompanyat per l’alcaldessa de Sabadell, Marta Farrés, l’alcalde de Matadepera, Guillem Montagut, i l’alcalde de Terrassa, Jordi Ballart, presentarà el final d’obres de millora de la intersecció entre les carreteres C-1415a i la BV-1248 i de l’itinerari de vianants a la carretera BV-1248, entre els pk 4+280 i el 7+317, en els termes de les tres poblacions vallesanes.

Les principals actuacions que s’han dut a terme són: la construcció d’una rotonda a la intersecció entre les carreteres C-1415a i BV-1248, la implantació d’un vial per a vianants i ciclistes entre Sabadell i Matadepera, i la reconfiguració de la secció tipus al pont sobre el torrent de la Betzuca.

En primer lloc, el diputat Sergi Vallès farà una benvinguda i una explicació tècnica de les obres per part de la Diputació de Barcelona.

Tot seguit, es farà una atenció als mitjans de comunicació per part del diputat i dels alcaldes i alcaldessa.

Finalment, els assistents podran fer una passejada per l’itinerari per tenir recursos gràfics de la nova infraestructura.