Nova coberta de la pista de Sant Martí d'Albars. Foto: Diputació de Barcelona

27/02/2023 17:40 h

Esports

Inaugurada la coberta de la pista esportiva de Sant Martí d'Albars

El diputat d’Innovació, Governs Locals i Cohesió Territorial de la Diputació de Barcelona, Marc Verdaguer, va inaugurar dissabte, 25 de febrer, la coberta de la pista esportiva de Sant Martí d’Albars. Les obres, que han durat poc més de tres mesos, han servit per instal·lar una teulada de doble xapa d’acer amb aïllant.

El suport a l’Ajuntament de Sant Martí d'Albars s’emmarca dins l’ajut que la Diputació de Barcelona ofereix als municipis de menys recursos de la província per tal que puguin millorar els serveis i infraestructures que permetin, alhora, una millora de la qualitat de la seva població.

Aquesta actuació respon a l’Objectiu de Desenvolupament Sostenible (ODS) número 11 “Ciutats i comunitats sostenibles”. Els 17 ODS van ser proclamats per l’Assemblea General de Nacions Unides el 25 de setembre de 2015 i formen part de l’agenda global per a 2030. La Diputació de Barcelona n’assumeix el compliment i desplega la seva acció de suport als governs locals de la província d’acord amb aquests ODS.