Les tres primeres etapes de "La Vuelta 23" passen per una trentena de municipis barcelonins

26/08/2023 - 27/08/2023

Aquest cap de setmana la província de Barcelona serà escenari de les tres primeres etapes de La Vuelta 23, amb el suport de la Diputació de Barcelona. La prova reina del ciclisme a Espanya tindrà la sortida el 26 d'agost a la ciutat de Barcelona i finalitzarà el 17 de setembre a Madrid.

www

Les tres primeres etapes tindran el territori barceloní com a eix vertebrador, fet que permetrà promocionar els pobles i paisatges de la província de la trentena de municipis per on transcorrerà ‘La Vuelta’.

Etapa 1: Barcelona > Barcelona (26 d’agost)

Barcelona serà la ciutat on començarà la prova ciclista en la seva edició del 2023. Aquesta competició viurà íntegrament a la ciutat la seva primera etapa, que serà una contrarellotge per equips.

Etapa 2: Mataró > Barcelona (27 d’agost)

La segona etapa començarà a Mataró i farà el seu pas per Argentona, Òrrius, La Roca del Vallès, Vilanova del Vallès, Montornès del Vallès, Montmeló, Parets del Vallès, Palau-solità de Plegamans, Polinyà, Sabadell, Matadepera, Talamanca, Navarcles, Sant Fruitós de Bages, Manresa, Sant Salvador de Guardiola, Marganell, Castellbell i el Vilar, Vacarisses, Olesa de Montserrat, Sant Andreu de la Barca, Pallejà, Molins de Rei, Sant Feliu de Llobregat, Sant Joan Despí, Cornellà de Llobregat i L’Hospitalet de Llobregat. El final d’etapa serà a les portes de l'Estadi Olímpic Lluís Companys, amb l'emblemàtica pujada a Montjuïc com a jutge de la resolució de l'etapa.

Etapa 3: Súria > Arinsal. Andorra

Súria inaugurarà la primera etapa de muntanya de la competició que finalitzarà a Andorra, travessant el Coll d’Ordino, de primera categoria. Cardona serà un dels municipis de la província que també podrà gaudir del pas dels ciclistes pel seu territori.