Lliurament de l'Agenda Urbana de la Mancomunitat de la Conca d'Òdena

17/01/2023 10:30

Ajuntament d'Igualada

La vicepresidenta segona, Carmela Fortuny, lliura l'agenda urbana de la Mancomunitat de la Conca d'Òdena al seu president i alcalde d'Igualada, Marc Castells.

L'Agenda Urbana Local consisteix en el procés de planificació estratègica urbana i territorial dels municipis, basada en els objectius de desenvolupament sostenible (ODS) de l'Agenda 2030, les agendes urbanes (Nova agenda Urbana, Agenda Urbana Espanyola i Agenda Urbana de Catalunya), i la participació ciutadana. Defineix les prioritats i objectius de futur del municipi (en aquest cas dels municipis integrants de la Mancomunitat), i possibilita materialitzar els principis i objectius de les agendes globals en polítiques i accions transformadores concretes.