Presentació de la "Guia local per fer front als maltractaments de les persones grans" de Cervelló

04/10/2022 17:00

Sala de Plens de l’Ajuntament de Cervelló (c/ Major, 146-148)

La presentació tècnica de la guia anirà a càrrec dels serveis tècnics de l'Ajuntament i de la Diputació de Barcelona, que treballa en el fenomen dels maltractaments de les persones grans donant suport directe als equips professionals de treball social dels municipis de la província.

Participarà en la introducció de l'acte la diputada d’Igualtat i Sostenibilitat Social, Lluïsa Moret, acompanyada de l’alcalde de Cervelló, José Ignacio Aparicio, i la regidora de Benestar Social, Sílvia Muñoz.

Un cop finalitzada l’explicació del procés d’elaboració, objectius i continguts de la guia, tindrà lloc la xerrada Reflexions entorn el maltractament a les persones grans, a càrrec de Jordi Muñoz, jurista i president de l'Entitat per a la Investigació del Maltractament a les Persones Grans (EIMA).

El suport de la Diputació de Barcelona als professionals del treball social dels municipis es concreta en formació, assessoria jurídica per a casos complexos, grups de treball per compartir experiències i acompanyament per tal que els equips professionals municipals puguin implementar accions per a l'abordatge de casos detectats.