Presentació d'un nou bibliobús al Berguedà

25/03/2023 12:00

Plaça de l’Església de Castellar de n’Hug

Acte de presentació del nou bibliobús Serra del Cadí, que passa a formar part del servei de bibliobusos de la Xarxa de Biblioteques Municipals (XBM) de la Diputació de Barcelona. Es tracta d'un vehicle lleuger, més petit que un autobús, que donaran servei als municipis més petits de la comarca.

L’acte estarà encapçalat pel diputat de Cultura de la Diputació de Barcelona, Joan Carles Garcia Cañizares; acompanyat per l’alcalde de Castellar de n’Hug, Salvador Juncà; el president del Consell Comarcal del Berguedà, Josep Lara; el vicepresident  de l’Associació de Micropobles,  Joan Solà; el coordinador de l’Àrea de Cultura de la Diputació de Barcelona, Jordi Roca; la gerenta de Serveis de Biblioteques de la Diputació de Barcelona, Marta Cano; i la directora del Bibliobús Serra del Cadí, Marta Sorribas.