Presentació de l’oferta pública d’espais d’allotjament per a empreses i persones emprenedores

02/02/2023 12:00

Centre d’Empreses Bosc Llarg (Ctra. La Roca, Km. 5,6 Pol. Indust. Bosc Llarg) de Santa Coloma de Gramenet

La diputada de Desenvolupament Econòmic, Turisme i Comerç de la Diputació de Barcelona, Eva Menor, presenta les dades sobre l’oferta pública d’espais d’allotjament per a empreses i persones emprenedores a la província, gestionada per la Diputació i els ajuntaments, a través dels Centres de Serveis Locals a les Empreses.  La província de Barcelona compta, actualment, amb la major oferta d’espais d’allotjament d’Espanya.

La trobada comptarà amb la participació de l’alcaldessa de Santa Coloma de Gramenet, Núria Parlon. Santa Coloma de Gramenet és un municipi que disposa, entre d’altres centres, amb el Centre d’Empreses Bosc Llarg, un espai d’allotjament empresarial que combina oferta de despatxos amb petites naus industrials, amb un alt índex d’ocupació.

A més, es farà balanç del funcionament del Centres Locals de Serveis a les Empreses, impulsats per la Diputació, que l’any passat van ajudar a crear 2.790 empreses i 3.693 llocs de treball.