Presentació de l’Oficina Acelera Pyme Rural de Torelló, impulsada per la Diputació de Barcelona i PIMEC Catalunya Central. Foto: Diputació de Barcelona

13/02/2023 14:30 h

Desenvolupament econòmic

Presentació de l’Oficina Acelera Pyme Rural d'Osona

PIMEC Catalunya Central i la Diputació de Barcelona, amb el suport de Red.es, van presentar dijous passat la seu de l’Oficina Acelera Pyme Rural de Torelló, ubicada al Consorci de la Vall del Ges, Orís i Bisaura. L’OAP Rural és una oficina física i virtual on les petites i mitjanes empreses i les persones autònomes de poblacions de menys de 20.000 habitants poden sol·licitar assessorament tecnològic personalitzat a partir d’un diagnòstic digital del negoci.

Les empreses i persones autònomes participants també poden accedir a seminaris sobre TIC i tallers de networking, així com a eines i recursos per a la digitalització i gestió dels tràmits vinculats al Kit Digital. Cal destacar que els serveis que s’ofereixen a través d’aquest programa no suposen un cost per a les empreses.

L’acte de presentació va comptar amb la participació del president del Consorci de la Vall de Ges, Orís i Bisaura i alcalde de Torelló, Marçal Ortuño; l’alcalde de Centelles, Josep Paré; i la secretària territorial de PIMEC Catalunya Central, Montse Ficapal.

Aquest programa elaborat per la Diputació de Barcelona respon als Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS) número 8 “Treball digne i creixement econòmic” i número 9 "Indústria, innovació i infraestructures". Els 17 ODS van ser proclamats per l’Assemblea General de Nacions Unides el 25 de setembre de 2015 i formen part de l’agenda global per a 2030. La Diputació de Barcelona n’assumeix el compliment i desplega la seva acció de suport als governs locals de la província d’acord amb aquests ODS.