Time Use Week - Setmana dels Usos del Temps

24/10/2022 - 28/10/2022 10:00

Edifici MediaTIC de Barcelona

La Time Use Week - Setmana dels Usos del Temps, que té lloc a Barcelona del 24 i el 28 d’octubre, és el principal esdeveniment internacional dedicat a promoure coneixement i bones pràctiques en polítiques del temps. Hi participen persones recercadores, institucions polítiques, agents socials i ciutadania d’arreu del món.

www

Compta amb el suport de la Generalitat de Catalunya, l’Ajuntament de Barcelona, la Diputació de Barcelona i l’AMB, i s’organitza des de la Time Use Initiative for a Healthy Society (BTUI). Hi participen 130 ponents en més de 20 sessions. Inclou la Trobada Mundial de Municipis i Regions per les Polítiques del temps i actes a tot Catalunya.

Dijous 27 d’octubre, dins la jornada “Polítiques del Temps a la Catalunya sencera”, la coordinadora de l’Àrea d’Igualtat i Sostenibilitat Social, Teresa Llorens, parlarà de l’aplicació de la perspectiva dels usos del temps en les polítiques locals. Serà al Palau Marc (La Rambla 8, Barcelona), a les 13.00 h.