Can Gabernet a Vilassar de Mar. Foto: Diputació de Barcelona

04/06/2024 16:00 h

Infraestructures

Vilassar de Mar rep un estudi per adequar l'interior de Can Gabernet

La Diputació de Barcelona ha lliurat a l’Ajuntament de Vilassar de Mar un estudi que ha analitzat la funcionalitat i l’adequació dels espais interiors de Can Gabernet, plantejant diferents alternatives d’intervenció per tornar a ser un espai de lleure per a joves, tot garantint la seguretat i l’accessibilitat.

Can Gabernet és un equipament ubicat al centre de Vilassar de Mar, propietat de l’Ajuntament. És una antiga casa de pagès de l'any 1800, inclosa al precatàleg de patrimoni històric, arquitectònic i ambiental del municipi.

Per a cadascuna de les alternatives d’implantació, el treball ha analitzat els avantatges, els inconvenients i els costos associats, amb la voluntat d’oferir a l’Ajuntament un document que els faciliti la presa de decisió sobre les actuacions i inversions a realitzar per a disposar del nou equipament.

Aquest estudi de la Diputació de Barcelona respon als Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS) número 7 “Energia assequible”, número 9 "Indústria, innovació i infraestructures" i número 11 “Ciutats i comunitats sostenibles”. Els 17 ODS van ser proclamats per l'Assemblea General de Nacions Unides el 25 de setembre de 2015 i formen part de l’agenda global per a 2030. La Diputació de Barcelona n’assumeix el compliment i desplega la seva acció de suport als governs locals de la província d’acord amb aquests ODS.