Visita d’obres de reurbanització de la travessera urbana entre Calldetenes i Vic

29/03/2023 13:30

Ajuntament de Calldetenes (Plaça Onze de setembre, s/n)

El diputat d’Infraestructures i Espais Naturals, Pere Pons, acompanyat de l’alcalde de Calldetenes, Marc Verdaguer, i l’alcaldessa de Vic, Anna Erra, fa una visita a les obres de reurbanització, que la Diputació està portant a terme, a la travessera urbana de la carretera N-141d entre el PK 1,400 i el PK 1,975, entre Calldetenes i Vic.

Aquestes obres tenen com a objectiu transformar el tram de la travessera N-141d, entre la cruïlla amb el carrer del Bon Aire de Vic i la cruïlla amb l’avinguda Pau Casals de Calldetenes, per adaptar-la a les noves condicions de trànsit generades en els darrers anys i promoure una mobilitat més sostenible i segura, tant pels vehicles com pels vianants, millorar les condicions d’accessibilitat i alhora millorar la qualitat urbana d’aquest eix vertebrador.

Els treballs, iniciats el mes de juliol de 2022 amb un termini d’execució de 17 mesos, tenen un pressupost d’adjudicació d'1.851.130,60 euros, finançats en un 33% per la Diputació de Barcelona, el 54% per l’Ajuntament de Calldetenes i el 12% per l’Ajuntament de Vic. La data final de les obres està prevista pel mes de novembre d’aquest any.