Visita final d'obres de millora del vial d’accés al centre penitenciari de Quatre Camins, antiga BP-5002, a Granollers

11/11/2022 13:00

Pont d'accés al centre penitenciari Quatre Camins

El diputat d’infraestructures i Espais Naturals, Pere Pons, acompanyat de l'alcaldessa de Granollers, Alba Barnusell, faran una visita de final d’obres que la Diputació de Barcelona ha realitzat al vial d'accés al centre penitenciari Quatre Camins, antiga BP-5002, al terme municipal de Granollers.

Les obres realitzades han comportat una inversió de 138.210,98 euros per millorar la seguretat viària del pont sobre la línia de ferrocarril així com la seva estructura, amb la substitució dels  sistemes de contenció de vehicles existents per uns actualitzats a normativa i la instal·lació reixa antivandàlica. També s'ha millorat la seguretat estructural amb la reparació de  les deficiències existents a l’estructura del tauler, així com la viabilitat amb reparació i substitució del paviment existent, a més d'una nova senyalització.