Visita institucional de la presidenta de la Diputació de Barcelona al Baix Llobregat

16/01/2024 10:10

Ajuntament d’Olesa de Montserrat (Plaça de Fèlix Figueras i Agaray s/n)

La presidenta de la Diputació de Barcelona, Lluïsa Moret, fa la primera visita institucional al Baix Llobregat. La visita s'iniciarà a Olesa de Montserrat, on es trobarà amb l’alcalde, Jordi Parent, a l’ajuntament, on signarà el llibre d’honor i es reunirà amb l’equip de govern.

Després, es desplaçaran fins a la Biblioteca Santa Oliva, per conèixer el terreny on es farà l’ampliació d’aquest espai.

A les 10:45h, Lluïsa Moret serà rebuda a l’ajuntament de Martorell per l’alcalde, Xavier Fonollosa, amb qui mantindrà una reunió. Una hora més tard, recorrerà, a peu, la rambla d’En Pep Ventura, la rambla de les Bòbiles i el Mercat Municipal.

Durant la jornada, la presidenta de la Diputació també visitarà Molins de Rei i Sant Just Desvern.