07/11/2023 18:08 h.

Augment pressupostari per reforçar la seguretat a les platges de la demarcació

Jornada sobre les platges de la demarcació

El diputat de Comerç, Consum i Salut Pública, Josep-Ramon Mut ha anunciat un augment pressupostari per a la gestió de les platges de la demarcació de Barcelona el 2024.

En el marc d’una jornada sobre les platges amb els 25 municipis del litoral, el diputat republicà ha reivindicat la necessitat de reforçar la seguretat a les platges, "especialment d’aquelles que no reben directament els serveis prestats per l’Àrea Metropolitana".

Mut ha refermat el suport de la Diputació de Barcelona als ajuntaments per fer de les platges un espai de salut i seguretat per a tothom. "Treballem per fer municipis saludables, resilients i equitatius a tota la demarcació", ha assegurat.

En la seva intervenció, el diputat de Comerç, Consum i Salut Pública ha posat en valor els 60 quilòmetres de platja que corresponen a la demarcació de Barcelona, que són "un recurs turístic vital, un espai de natura i salut i un refugi climàtic de primer ordre".