13/05/2020 09:51 h.

Dionís Guiteras:"Els ajuntaments tenen davant un gran repte.Per donar-los suport cal escoltar, conèixer totes les realitats i alinear les polítiques públiques en una direcció"

El portaveu del Grup d'Esquerra Republicana a la Diputació de Barcelona i alcalde de Moià, Dionís Guiteras, assegura que els ajuntaments, com administració més propera al ciutadà tenen davant un repte majúscul. Per donar-los suport cal escoltar, conèixer totes les realitats i alinear totes les polítiques públiques i totes les administracions en una sola direcció.

Guiteras explica que hem d'afrotnar amb garanties aquesta crisi i ho aconseguirem amb lleialtat institucional, i actuacions com per exemple la que ha fet la Diputació de Barcelona d’intentar fer de contrapoder de la Generalitat no ajuden ningú, a ningú. És per això, que o tots remem en el mateix sentit, o no ens en sortirem.