19/12/2018 10:13 h.

El diputat d’Esquerra Republicana a la Diputació, Jordi Fàbrega, i l’alcalde del Masnou, Jaume Oliveras, visiten les obres de la rotonda a la carretera BP-5002

El diputat d’Infraestructures Viàries i Mobilitat, Jordi Fàbrega, acompanyat de l’alcalde del Masnou, Jaume Oliveras, han visitat les obres de construcció de la rotonda que la Diputació de Barcelona està construint a la carretera BP-5002 a l’altura del carrer Rosa Sensat, i ha presentat l’estudi de seguretat viària de la travessera urbana d’aquesta carretera.

La rotonda que la Diputació de Barcelona està construint en aquest punt de la BV-5002 té com a objecte millorar l’accessibilitat així com la seguretat i la mobilitat en aquesta intersecció amb el carrer Rosa Sensat, en un punt que té una intensitat mitjana diària (IMD) de 15.703 vehicles.

Jordi Fàbrega ha destacat que "aquesta actuació, com d'altres similars, és la materialització de l'aposta de la Diputació de Barcelona per la seguretat viària, destinant-hi els recursos necessaris en col.laboració amb els ajuntaments".

Una primera actuació és una rotonda amb un cost de 525.000€. Pròximament es duran a terme altres actuacions per valor de 700.000€ per millorar la seguretat viària.

Després de la visita a les obres de la rotonda, a la Casa del Marquès (Pg. Joan Carles I, 12) s'ha presentat l’estudi de seguretat viària que ha realitzat la Diputació de Barcelona de la travessera urbana de la carretera BP-5002 entre els PK0 i 1,535, als termes municipals del Masnou i Alella.

L’objectiu d’aquest estudi és fer una proposta global de millora de la seguretat viària de la travessera urbana dirigida principalment a la reducció de l’accidentalitat, a la pacificació del trànsit i a la millora de l’accessibilitat.