07/11/2023 18:35 h.

Jordi Fàbrega presenta a Prats de Lluçanès el Pla de Prevenció d’Incendis per al 2024

Presentació del Pla de Prevenció d'Incendis a Prats de Lluçanès

El diputat adjunt de l’Àrea d’Espais Naturals i Infraestructura Verda, Jordi Fàbrega, ha presentat avui ha Prats de Lluçanès el fons de prestació del Pla de Prevenció d’Incendis per al 2024.

Aquest pla consisteix en la millora de 2.500km de camins a tota la demarcació que ajuden a 275 en la tasca de prevenció d’incendis. El diputat republicà ha posat en valor que "aquest fons de prestació augmenta en mig milió d’euros respecte el que es va atorgar el 2023, arribant a una quantitat de 3.285.000 euros".

Fàbrega també ha explicat que "gràcies a les ADFs i als ajuntaments hem pogut tirar endavant durant 25 anys aquest fons".

Respecte a la valoració del Pla de Prevenció d’Incendis d’enguany, ha assenyalat que "aquest estiu s’han produït 132 incipients incendis", i ha reivindicat que "gràcies a la col·laboració entre les ADFs, el cos de bombers de la Generalitat de Catalunya, els ajuntaments i la Diputació de Barcelona, i al fet que tenim una xarxa de camins tan important, només s’han cremat quinze hectàrees al conjunt de la demarcació de Barcelona".