27/04/2017 21:32 h.

Lab. Espai Coworking Manlleu: model de treball autogestionat, col·laboratiu i flexible

Inauguració Lab. Espai Coworking Manlleu

El vicepresident 1er de la Diputació de Barcelona, Dionís Guiteras, ha participat aquesta tarda en la inauguració del Lab. Espai Coworking de Manlleu, juntament amb l'alcalde del municipi, Àlex Garrido, i el regidor de Promoció Econòmica, Joventut i Indústria, Eudald Sellarès.

El LAB. Espai coworking de Manlleu és un equipament dirigit a persones emprenedores i empreses que busquin un lloc on treballar de forma fixa o ocasional. Vol ser un espai de trobada, de treball compartit i també un laboratori d'idees i d'oportunitats. Treballa en un espai ampli i lluminós, amb facilitat d'aparcament, cuina office i terrassa.

Lab. Espai de coworking disposa de vuit llocs de treball fixes. Les persones a qui se'ls assigini una d'aquestes places fixes disposaran d'accés les 24 hores del dia els 7 dies de la setmana. L'espai compta amb diversos llocs de treball per a ús ocasional de l'espai.

L’Oficina de Promoció Econòmica (OPE) de l’Ajuntament de Manlleu té a l'equipament un punt d’atenció dels serveis d'Empresa, Emprenedoria Economia Social i Solidària (ESS).

En la seva intervenció, Dionís Guiteras ha posat en valor "l'aposta decidida i ferma de l'Ajuntament de Manlleu d'unir esforços i posar eines al servei dels emprenedors". En aquest sentit, ha afirmat que "una part de la població té iniciatives i idees, i l'administració ha d'ajudar la ciutadania que té empenta".

Per la seva banda. Àlex Garrido ha manifestat que "aquest equipament ajuda a dignificar i dinamitzar el barri on es troba". "Avui inaugurem un espai que demostra el suport a l'activitat empresarial i alhora suposa un benefici per a la població", ha afegit.