18/01/2019 11:54 h.

Martí Pujol, vicepresident tercer de la Diputació, inaugura el Teatre Auditori Polivalent de Bigues i Riells

Martí Pujol acompanyat de l'alcalde republicà, Joan Galiano, ha inagutat el Teatre Auditori Polivalent integrat al Centre Cívic i Cultural de Bigues i Riells.

El teatre auditori ha estat possible gràcies a la determinació de l’Ajuntament, i al programa complementari de reforma i millora d’equipaments locals, una de les principals iniciatives estratègiques de mandat que hem impulsat des de l’Àrea de Cultura, Educació i Esports de la Diputació. Així doncs, cal celebrar també un feliç exemple de col·laboració entre les administracions del món local, les que estan més properes a la gent, que ha donat resposta a una reivindicació històrica d’aquesta població.

Martí Pujol va destacar que el poble de Bigues i Riells ha decidit apostar per la cultura i que hi ha apostat fort, posant a disposició dels veïns i veïnes un equipament cultural de primeríssim nivell.

Martí Pujol va explicar que “els teatres, sales i auditoris ben condicionats ajuden a apropar les diferents expressions culturals a la ciutadania, amb tot el que comporta de democratització de la cultura, acostant-la al territori i als seus habitants, amb la millor qualitat i diversitat possible. La cultura ens fa millors a nosaltres i als nostres descendents, ens dona identitat i solidesa com a persones i com a poble. Gràcies a ella som qui som”.

Martí Pujol va cloure el discurs inaugural de la sala felicitant a totes i tots els biguetants i riellencs per aquest destacat equipament, que permetrà al municipi jugar a la primera divisió cultural del país.