24/01/2019 13:37 h.

Oriol Lladó a la presentació de la segona edició del Festival Zero que recorrerà els escenaris de cinc teatres municipals

El diputat de Cultura de la Diputació de Barcelona, el republicà Oriol Lladó, acompanyat del regidor de Cultura de Sant Joan Despí, Àlex Medrano, ha presentat a Barcelona la programació de la segona edició del Festival Zero organitzat per Teatres en Xarxa

La segona edició del Festival Zero compta amb el suport de la Diputació de Barcelona, i es celebrarà del 8 de febrer al 16 de març a cinc teatres municipals de la demarcació: Teatre Auditori de Llinars del Vallès, Teatre Clavé de Tordera, Teatre Mercè Rodoreda de Sant Joan Despí, Teatre Municipal Cooperativa de Barberà del Vallès i Teatre Núria Espert de Sant Andreu de la Barca.

El diputat republicà, Oriol Lladó, ha recordat el suport de Diputació de Barcelona a la difusió del teatre a través de programes com Anem al Teatre i Flipart i ha destacat “el treball mancomunat dels ajuntaments que organitzen el festival en un esforç per oferir muntatges que atreguin nous públics”.

Per la seva part, Àlex Medrano, ha remarcat els cinc anys de treball de Teatres en Xarxa que els ha fet apropar espectacles de qualitat a l’àrea metropolitana de Barcelona. En representació de les companyies, l’actor Roberto G. Alonso ha agraït l’esforç dels programadors municipals per apostar per espectacles arriscats i propers al públic en espais no convencionals dels teatres municipals.

La segona edició del Festival Zero presentarà els següents espectacles: "A mi no me escribió Tennessee Williams (porque no me conocía)" de la companyia Roberto G.Alonso, amb dramatúrgia de Marc Rosich; "Painball" de Les Impuxibles a partir de textos de Bel Olid, amb composició i interpretació musical de Clara Peya; i l’espectacle de circ de carrer participatiu "Espera" de la companyia Circ EIA.

Consulteu el calendari de funcions per espectacles i teatres en aquest enllaç.