07/11/2023 17:19 h.

Reforcem el paper dels ajuntaments com a administració educativa

Segona sessió del Seminari de formació bàsica adreçat a electes

La diputada adjunta d’Educació, Glòria Colom, ha fet la cloenda de la segona sessió del Seminari de formació bàsica adreçat a electes.

Colom ha posat en valor que "aquest programa té l’objectiu de contribuir al reforçament del paper dels ajuntaments com a administració educativa". En aquest sentit, ha reivindicat la necessitat de treballar en xarxa i implicar tots els actors del municipi en el procés educatiu, "vinculant escoles, famílies i tots els recursos i actius de la comunitat i vetllant per garantir l’equitat en clau local".

La diputada republicana ha expressat el convenciment que "els ajuntaments hi tenim molt a dir, perquè tenim la capacitat, des de la proximitat, d’afavorir aquesta interconnexió del conjunt d’agents i recursos educatius del territori". "Aquesta és la millor estratègia per garantir la cohesió del territori i de la gent que hi viu", ha reblat.