04/04/2017 17:18 h.

Treballem per garantir la salut emocional del jovent en un context de canvi continu

XI Jornada Comarcal de Joventut del Baix Llobregat

El diputat d'Igualtat i Ciutadania de la Diputació de Barcelona, Antoni Garcia, ha participat, juntament amb la directora general de Joventut de la Generalitat, Marta Vilalta, el president del Consell Comarcal del Baix Llobregat, Josep Perpinyà, i l’alcalde d’Esparreguera, Eduard Rivas, a la inauguració de la XI Jornada Comarcal de Joventut del Baix Llobregat a la Biblioteca municipal l’Ateneu d’Esparreguera.

Sota el títol “Joves i Emocions”, aquesta jornada organitzada pel Consell Comarcal ha tractat sobre la importància de la salut emocional per al benestar dels i les joves, i ha servit d’aparador de diverses experiències locals en aquest àmbit. Antoni Garcia ha volgut ressaltar que 'la salut emocional dels joves ha d’estar garantida en un context de canvi continu, on es fa difícil predir quins reptes hauran d’afrontar en el futur els i les joves d’avui'.

Amb aquesta voluntat, l’Oficina del Pla Jove de la Diputació de Barcelona ofereix als ens locals tallers on l'educació emocional constitueix un element transversal, tot partint de la base que afavorir una bona autoestima i autoconeixement personal, són les millors eines que podem donar als joves per a resoldre satisfactòriament les situacions que hauran d’afrontar al llarg de la seva vida.