Presentació del Pla d'Acollida de l’Ajuntament de Ripollet

24/05/2024

🤝

La referent de @FormacioDIBA i la cap de l'Oficina d'Assistència a la Formació, han presentat a l'equip directiu i als comandaments de  l’Ajuntament de Ripollet, el Pla d'Acollida per a les noves incorporacions de l'ens local.

El Pla d’Acollida és un dels recursos que posa a l’abast dels governs locals mitjançant el Catàleg de Serveis.

Té per obectiu facilitar l’adaptació i el procés d’integració de les persones a l’ajuntament i a la plaça/lloc de treball a la que aquestes accedeixen.

Concretament està dissenyar per:

• Assegurar el coneixement organitzatiu.
  • Proporcionar la informació que la persona necessita per poder iniciar el desplegament del seu lloc de treball.
  • Integrar la persona dins l’equip de treball.
  • Acompanyar la persona que s’incorpora en la resolució de dubtes i dificultats que es puguin generar durant les primeres setmanes de feina.