Gestió en matèria d’activitats regulades

Comparteix
02/02/2022 - 17/03/2022 10:30 - 12:30 Dates: 2, 9, 16 i 23 de febrer i 2 i 17 de març de 2022.

Presentació

Des de la Gerència d’Habitatge, Urbanisme i Activitats es presenta aquesta acció formativa específica,  destinada a personal tècnic i administratiu dels ens locals per tal de traslladar els coneixements necessaris per a la gestió de les activitats regulades.

Objectiu

Els objectius d’aquesta acció formativa són proporcionar coneixements sobre la normativa que regula la intervenció de les activitats, tant per a la seva obertura com per a les incidències que es poden produir mentre funcionen i fins que cessen. També es farà referència a la potestat d’inspecció i control de l’Administració local i al règim sancionador.

Destinataris

Personal tècnic i administratiu que treballi en l'àmbit de la gestió de les activitats regulades.

Inscripcions 

El període d'inscripció es tancarà un cop s'hagin esgotat les places ofertades, o en tot cas, el dia 26 de gener. La inscripció és gratuïta i el nombre de places és limitat; les sol·licituds seran ateses considerant l'adequació del perfil dels demandants i l'ordre de presentació de les sol·licituds.

Podeu fer efectives les vostres inscripcions en aquest enllaç.