Parlem de: Polítiques locals d'habitatge en petits municipis

09/03/2023 18:30 - 19:30

Can Serra (rambla de Catalunya, 126 de Barcelona)

La Diputació de Barcelona us convida a la presentació de les publicacions Polítiques d'habitatge en petits municipis i Desenvolupament rural i noves habitabilitats, que tindrà lloc el dijous 9 de març, de 18 h a 19.30 h, al vestíbul de Can Serra (rambla de Catalunya, 126 de Barcelona) i que també es retransmetrà en directe.

La presentació d'aquestes publicacions respon a la voluntat de visibilitzar les necessitats d'habitatge dels petits municipis i de mostrar programes i actuacions que s'hi estan desenvolupant, entre els quals els de la Diputació de Barcelona, amb la voluntat de reforçar les polítiques d'habitatge en els entorns rurals i els municipis de menor població.

Aquests dos llibres volen enriquir l'anàlisi de les causes del despoblament rural, contribuir al debat sobre les problemàtiques dels municipis petits i plantejar-hi solucions.

18 h

Benvinguda a càrrec de Carmela Fortuny, vicepresidenta segona de la Diputació de Barcelona

18.10 h

Presentació a càrrec de David Mongil, cap de l'Oficina d'Habitatge de la Diputació de Barcelona