Sistemes de protecció passiva contra incendis (PPCI) dels edificis

11/04/2024 - 25/04/2024 09:30 - 13:30 Dates: 11, 18 i 25 d’abril 2024

Aula S7 planta -1 Edifici 25. Recinte de l’Escola Industrial. C/ Comte d’Urgell, 187. Barcelona

Presentació

La Gerència d’Urbanisme, Habitatge i Activitats organitza, amb l’Associació Clúster de seguretat contra incendis de Catalunya aquest curs amb l’objectiu de formar als tècnics municipals sobre la necessitat d'exigir una correcta instal·lació, certificació i manteniment dels elements de protecció passiva que s'instal·lin en edificis.

Així com donar a conèixer als tècnics municipals la Guia de manteniment i bones pràctiques dels sistemes de protecció passiva contra incendis, i la Instrucció tècnica SP-136 de Certificació de productes de PPCI.

Contingut

• Introducció a la protecció passiva contra incendis
  • La instrucció tècnica complementària SP 136
  • Guies tècniques i altres documents de referència
  • Reacció al foc
  • Estructures portants: estructures metàl·liques, estructures de formigó, forjats mixtes de xapa col·laborant, estructures de fusta
  • Sistemes de sectorització I: parets i falsos sostres, franges tallafocs, conductes de ventilació i extracció de fums, segellats de penetracions i comportes tallafocs i reixetes.
  • Sistemes de sectorització II: Portes tallafoc

Destinataris

Tècnics d’activitats, enginyers, arquitectes i altre personal tècnic dels ens locals.

Inscripcions

El període d'inscripció es tancarà un cop s'hagin assolit les places ofertades, o en tot cas, 10 dies abans de l'inici del curs. La inscripció és gratuïta i el nombre de places és limitat; les sol·licituds seran ateses considerant l'adequació del perfil dels demandants i l'ordre de presentació de les sol·licituds.

Podeu fer efectives les vostres inscripcions al següent enllaç.