11/04/2024 12:23 h.

Castellví de la Marca farà realitat el Parc de la Fassina amb una subvenció de la Diputació

Aquest dimecres l’alcalde de Castellví de la Marca, Eliseu Alegre, acompanyat per la regidora Ivet Garcia i el diputat d’Infraestructures i Territori de la Diputació de Barcelona, Sergi Vallès, han presentat a l’Ajuntament penedesenc l’aportació extraordinària que aquest 2024 rebrà el municipi per a finançar diversos projectes d’urbanització i millora a l’espai públic.

La injecció econòmica s’elevarà fins als 650 mil euros – que cobreix el 100% dels projectes –  i permetrà a Castellví afrontar la urbanització del Parc de la Fassina de La Múnia, una inversió que ascendeix a més de mig milió d’euros, per tal d’arranjar aquests terrenys i dotar-los de serveis i obrir-los al públic. I de l’altre la renovació i millora de l’eficiència de la xarxa de clavegueram, que comptarà amb una subvenció de 100 mil euros.

Eliseu Alegre: “Avui és un dia de molta alegria per al nostre municipi ja que rebem una aportació econòmica molt important i que si no fos així seria molt difícil per l’Ajuntament poder assolir. Aquests ajuts permetran avançar a Castellví com mai”

“Un dels projectes que podrem impulsar és la renovació de la xarxa de clavegueram del carrer Mediterrani, per evitar les fuites en una situació tan complexa com l’actual. I l’altre és el de fer del parc de la Fassina un espai més amable, de passeig, per estar amb la família i amb els fills”.

Sergi Vallès: “Seguim sumant ajuts molt importants per als municipis del territori, ara és el torn de Castellví. Són subvencions que es concedeixen perquè s’ha fet la feina i s’han presentat bons projectes que reben en conseqüència aquesta subvenció. Seguim avançant per contribuir a millorar els equipaments i els serveis dels municipis del Penedès i que el nostre territori pugui viure aquests anys el canvi que necessita”.