04/04/2024 11:22 h.

Font-rubí impulsa un edifici d’habitatge social per a gent gran

El projecte compta amb una subvenció de la Diputació de Barcelona de 450 mil euros

Font-rubí enllestirà en els propers mesos la construcció d’un edifici d’habitatge social adreçat a la gent gran. L’immoble, que ja es troba en una fase d’obra molt avançada, comptarà amb un total de sis pisos i que pretén garantir un lloc on viure a gent gran del municipi que vulgui quedar-se al poble.

Aquest és un dels projectes que s’inclouen en l’aportació extraordinària de la Diputació de Barcelona per aquest 2024, i que comptarà amb una dotació de 450 mil euros. L’alcalde Xavier Lluch i el president delegat de l’àrea d’Infraestructures i Territori, Sergi Vallès, han presentat aquest dimarts a l’Ajuntament de Font-rubí aquesta nova construcció amb clar accent social, així com una de les altres gran inversions que enguany afrontarà el municipi amb l’ajut de la Diputació, que és el desenvolupament d’una comunitat energètica municipal, i pel què rebrà també 205 mil euros.

Xavier Lluch ha subratllat que «La construcció d’aquest edifici social és un projecte al que li tenim molta estima, molt especial per al nostre municipi i que estem a punt de finalitzar. Seran pisos per garantir que la nostra gent gran pugui continuar aquí, mantenir les seves relacions socials amb els altres veïns, fer poble anant al cafè o a la botiga, i seguir gaudint dels serveis».

Per la seva banda, Sergi Vallès ha assenyalat «Són inversions molt destacades per Font-rubí i que se sumen a les que arribaran a d’altres municipis de l’Alt Penedès. Més enllà de tots aquests projectes, l’acord de govern d’Impulsem Penedès a la Diputació ens ha assegurat la gestió d’una de les àrees més importants com és la d’infraestructures i Territori, i que garanteix un gran revulsiu per a la comarca en els propers anys», ha recordat, en relació a projectes com el de reurbanització de la travessera de Font-rubí, entre Cal Güell i la carretera a Guardiola.