El servicio «Fem-ho fàcil» más cerca de todo el mundo y más accesible
20/09/2024 10:01 h.
«Fem-ho fàcil» es un servicio que ayuda de manera personalizada a la ciudadanía a hacer trámites electrónicos con su ayuntamiento o administración.
Los entes locales SeTDIBA son beneficiarios también de manera gratuita de este servicio, que tienen que publicitar en la oficina de atención ciudadana y en sus canales digitales.
A través de este servicio de apoyo el ciudadano resuelve dudas y recibe atención personalizada para llevar a cabo trámites digitales, como por ejemplo superar dificultades con el uso de los sistemas de identificación y firma digitales, presentar cualquier solicitud a través de internet o acceder a notificaciones electrónicas.
Para empresas o entidades, este servicio permitirá superar las dificultades técnicas para presentar facturas electrónicas, participar de licitaciones públicas, presentar una ayuda o subvención, o realizar cualquier otra solicitud por el canal electrónico.
-
L'accés a la informació pública a la demarcació de Barcelona
28/01/2022 13:37 h.
Posem al vostre abast de forma gràfica l'anàlisi de la situació, dificultats i necessitats sobre accés a la informació pública dels ens locals de fins a 50.000 habitants.
-
SeTDIBA integra la gestió de la documentació comptable a la tramitació ordinària dels expedients
28/01/2022 13:31 h.
Durant el 2021 s’ha completat la 1a fase de la integració de la gestió comptable amb el gestor d’expedients oferts ambdós per Diputació. Aquesta fase ha suposat la integració de les eines per a 16 ens locals.
-
L’Àrea d’Innovació, Governs Locals i Cohesió Territorial i el Consorci AOC es coordinen per simplificar la visualització dels tràmits del ciutadà a internet
28/01/2022 13:25 h.
La informació dels tràmits fins ara, es mantenia des de diferents plataformes (web municipal, seu electrònica i portal de transparència). Aquesta actualització podia generar inconsistències en la informació que s’ofereix en les diferents plataformes.
Arran dels canvis incorporats per eTRAM 2.0, servei ofert pel Consorci AOC, s’ha vist l’oportunitat d’integrar els diferents sistemes, simplificant el manteniment dels tràmits per part dels treballadors públics, i facilitant la comprensió i integritat de la informació per part de la ciutadania.
Podeu consultar el vídeo de la sessió informativa adreçada als tècnics que realitzen el manteniment de la web corporativa, la seu electrònica o el portal de transparència a: https://youtu.be/zLeMW9CX9HA
-
Balanç de la formació en transformació digital, transparència i bon govern al mon local
24/11/2021 08:38 h.
Aquest 2021 s’ha ampliat l’oferta formativa passant d’un ventall de 3 accions al 2020 a 12 accions formatives amb 17 edicions al 2021. El 58% de l’oferta formativa del 2021 ha estat impartida per docents interns.
-
La col·laboració institucional i la governança multinivell impulsats des dels projectes de l’Àrea, exposats al Congrés de Govern Digital 2021
24/11/2021 07:59 h.
F. Xavier Forcadell, Coordinador de l'Àrea d'Innovació, Governs Locals i Cohesió Territorial, va participar en el congrés de Govern Digital 2021 amb la ponència Col·laboració institucional i governança multinivell per garantir els drets digitals de la ciutadania a tots els municipis.
Mostrando el intervalo 41 - 45 de 50 resultados.