23/11/2023 17:55 h.

Trobada Erasmus+ a Porto!

Primera trobada internacional del projecte "Youth Monitor".

Diferents tècnics/ques de Joventut de Diputació de Barcelona han iniciat les jornades de treball relacionades amb el projecte Erasmus+ “Youth Monitor. Local and regional public policy monitor for youth”.

El projecte el lidera l'Àrea Metropolitana de Porto, amb la col·laboració de l'Associació de Professionals de Portugal de Joventut; i compte amb la participació de l'àrea de Joventut del municipi italià de Cinisello Balsamo; el municipi romanès de Ramnicu Sarat; la Universitat de Krems, a Àustria i Joventut de Diputació de Barcelona.

Les sessions, realitzades a Porto, Portugal, han transcorregut dinàmicament, i s’han traçat les principals línies de treball del projecte. A més, s’ha debatut sobre com han de ser les polítiques de joventut, quina ha de ser la forquilla d’edats i quin abast ha de tenir territorialment. També, els col·laboradors han pogut conèixer la realitat del territori portuguès, gràcies a l'exposició realitzada per gran part dels tècnics/ques de joventut de l'àrea metropolitana de Porto.

El projecte finalitza l'agost de 2025, i la pròxima trobada internacional està planificada pel mes d'abril, de 2024, a Barcelona.