19/04/2024 15:08 h.

Al servei dels municipis, al servei de les persones

El grup de Junts per Catalunya de la Diputació de Barcelona duem a terme una tasca d’acompanyament als municipis de la demarcació, fent d’enllaç entre els governs locals i els grups municipals amb la corporació.

Com a principal grup a l’oposició treballem per fer seguiment del pla de mandat del govern i aportar polítiques per posar-les al servei dels municipis i els seus veïns i veïnes. El conjunt del grup, format per diputats i diputades, assessors i assessores adscrits al grup i personal administratiu, compartim aquest objectiu de servei públic.

Des de totes les unitats de treball -coordinació, territori, comunicació, dades i transparència, assessorament jurídic, formació, documentació i posicionament- coordinades entre si, donem suport  als grups municipals, amb l’objectiu que puguin disposar de les màximes eines i informació que els permeti donar serveis de qualitat als seus veïns i veïnes.