Actuem amb energia, a Avià

03/06/2022 -05/06/2022

Horari: de 9 a 14:00 i de 16:00 a 20:00. L’exposició es realitzarà en el marc Firhabitat/Bioconstrucció i eficiència energètica del Berguedà.

Sala d’exposicions de l’Ateneu. Avda. Pau Casals, 22. Avià

• Escolar
  • Familiar
Actuem amb energia, a Avià

L’exposició pretén que les persones visitants aprenguin de forma rigorosa i científica, però a la vegada amena, els conceptes clau en relació amb l’energia i el canvi climàtic. L'1 d'abril hi haurà una visita guiada.

La mostra ensenya com a partir d'un recurs que es troba a la natura podem acabar encenent un llum; els avantatges i els inconvenients derivats d'aquest procés; els efectes del nostre consum; què és el canvi climàtic i quines conseqüències té; com es pot veure influenciat per l'estalvi i l'ús eficient de l'energia en el nostre dia a dia, i com les administracions locals, nacionals i internacionals hi tenen un paper important.

L'exposició Actuem amb energia consta de 5 àmbits que van introduint gradualment els diferents conceptes sobre l'energia:

• Aspectes generals, dades i curiositats
  • Recursos energètics
  • Canvi climàtic