Visita guiada a l'exposició 'Treballem per una energia sostenible', a Caldes de Montbui

05/03/2022 11:30 - 13:00 h

Plaça de Catalunya. Caldes de Montbui.

L’exposició es realitzarà en el marc de la primera Jornada d'Acció Climàtica.

Treballem per una energia sostenible vol donar a conèixer les actuacions sobre estalvi i eficiència energètica que es poden dur a terme a nivell individual en àmbits com l’ús d’electrodomèstics, la il·luminació, la climatització i el transport. L'objectiu és reduir les emissions de gasos d’efecte d’hivernacle i contribuir a la lluita contra el canvi climàtic.

L'exposició s'emmarca en el Pacte de les Alcaldies pel Clima i l'Energia  , projecte europeu que atorga als municipis la iniciativa de la mitigació i l’adaptació al canvi climàtic a través d’actuacions, com la promoció de l’eficiència energètica als equipaments municipals i a les llars.