caes

|   Administració local

$community_name

Compra pública local

Assistència en contractació als ajuntaments

La Diputació de Barcelona ha considerat prioritària per al Mandat 2023-2027 la millora de la compra pública local. Per primer cop, s'ha obert la cooperació i l'assistència als ajuntaments en matèria de contractació pública a través de dues vies:

1. Creació del Sistema per a l'optimització de la compra pública local de la Diputació de Barcelona.
  2. Constitució d'una nova línia d'assistència als municipis en matèria de contractació pública.

Millora de la compra pública

Conegueu el Sistema per a l'optimització de la compra pública local, és a dir, la central de compres corporativa.

Adhesió genèrica

Per poder participar en les contractacions del Sistema cal que els ens locals s'hi adhereixin genèricament.

Beneficis

Una contractació més transparent, amb més volum de contractació i menys burocràcia.

Jornada de presentació

El nou Sistema es va presentar als ens locals amb una jornada.

La teva privacitat és la nostra prioritat

• Pròpies i de tercers amb finalitats estadístiques, amb les que no es recull informació dels usuaris ni es registren les adreces IP d’accés.
  • Pròpies i de tercers per a garantir el funcionament bàsic, com la sessió d'usuari, i aspectes de personalització, com l'idioma de les nostres pàgines.