Materiales de comunicación

Ponemos a tu disposición materiales gráficos para que los uses a tu plataforma comunicativa.

Imágenes de los objetivos de desarrollo sostenible

Imágenes ODS individuales [en catalán, en jpg.zip]

Imágenes ODS individuales [en castellano, en línea]

Diferentes imágenes para cada objetivo [en inglés, en línea]

Puedes encontrar más información sobre el material de campaña de Naciones Unidas a su web y a la guía oficial.

Vídeos

Vídeo sobre los ODS “We the People” [en inglés, en línea]

Vídeo ODS 4 sobre la educación de calidad [en castellano, en línea]

Vídeo ODS 5 sobre la igualdad de género [en castellano, en línea]

Vídeo ODS 8 sobre el trabajo digno y el crecimiento económico [en castellano, en línea]

Vídeo ODS 11 sobre ciudades y comunidades sostenibles [en castellano, en línea]

Vídeo ODS 16 sobre paz, justicia e instituciones sólidas [en castellano, en línea]

Descripció

• Dinou cubs dels ODS de 37x37 cm (material: cartró). Es lliuren plegats.
  • Dos roll-ups descriptius de l’Agenda 2030 i els ODS

Imatge

Sol·licitud
Recurs material de sensibilització a l’entorn de l’Agenda2030 i els ODS (Catàleg de Serveis 2024-2027)

Descripció

Exposició que es composa de set plafons tipus roll-ups de fàcil muntatge i transport (mides: 2 metres d’alçada per 1,20cm d’amplada).
El contingut se centra en presentar l’Agenda 2030 i els seus 17 ODS i les seves principals àrees d’incidència, agrupats en les cinc esferes: persones, prosperitat, planeta, pau i aliances.
Aquesta exposició està pensada per a ser exposada únicament en espais interiors.

Guia de l’exposició

Sol.licitud
Els ens interessats en sol·licitar-la han de contactar amb el Servei d’Agenda 2030 a través de la bústia s.agenda2030p@diba.cat per tal de conèixer la seva disponibilitat en les dates que es proposin i quin és el calendari i les condicions per a la seva cessió.

• Un cop establert el període de cessió, s'ha d'omplir i tramitar la sol·licitud a través del Portal de Tramitació (PMT).
  • Per tal de garantir la seva itinerància, el termini de la cessió d'ús temporal i gratuïta tindrà una durada de quinze dies hàbils.
  • L'ens sol·licitant es responsabilitza de l'exposició cedida i assumeix la responsabilitat civil derivada del seu ús. En cas que l'exposició s'ubiqui en un espai que no gestioni directament l'ens local, s'entén que igualment se'n fa responsable civil subsidiari.
  • L'ens sol·licitant serà responsable d'habilitar un espai adequat on instal·lar l'exposició. En aquest sentit, cal disposar d'un espai on ubicar-la de més de 75 m2. Haurà d'ubicar-se en un establiment i/o equipament d'ús públic, en un lloc accessible i ben il·luminat.
  • L'ens sol·licitant haurà de complir amb la normativa vigent en funció del lloc on s'instal·li el material cedit.
  • L'ens sol·licitant serà responsable del transport, muntatge i desmuntatge de l'exposició i de tenir-ne cura, així com de revisar-la abans de retornar-la. El transport de l’exposició es pot realitzar amb un turisme o furgoneta petita.
  • L'exposició haurà de comptar amb una persona responsable del seu manteniment i bon ús.
  • Els desperfectes produïts en l'exposició per mal ús aniran a càrrec de l'ens sol·licitant.
  • L'ens sol·licitant té la responsabilitat de promoure l'exposició per garantir-ne la màxima difusió.

Material complementari

Podeu acompanyar l'exposició i complementar els continguts que s'hi mostren utilitzant el Joc quiz Passa a l'acci-ODS i/o el Curs autoformatiu sobre l'Agenda 2030.

Joc quiz sobre l’Agenda 2030 “Passa a l’acci-ODS”
Curs autoformatiu sobre l’Agenda 2030

Descripció

Joc de preguntes i respostes sobre l’Agenda 2030 adreçat al personal dels ens locals (o a d’altres agents amb coneixements previs de l’Agenda 2030).

Accediu al joc

Descripció

Curs autoformatiu «Ciutadania365. L’Agenda 2030 i els objectius de desenvolupament sostenible» adreçat a la ciutadania. El curs ofereix informació sobre què és l’Agenda 2030 i els ODS, què poden fer els ajuntaments per contribuir al seu assoliment i, també, què pot fer la ciutadania a l’hora d’implicar-s’hi.

Accediu al curs

Imatges dels objectius de desenvolupament sostenible

Imatges ODS individuals [en català, en jpg.zip]

Imatges ODS individuals [en castellà, en línia]

Diferents imatges per a cada objectiu [en anglès, en línia]

Pots trobar més informació sobre el material de campanya de Nacions Unides al seu web i a la guia oficial.

Vídeos

Vídeo de presentació dels 17 objectius pensats de manera global per actuar localment

Versió en castellà. Enllaç YouTube aquí.

Versió en anglès. Enllaç YouTube aquí.

Càpsules curtes dirigides a la ciutadania per aprendre a implicar-se en cada ODS

Altres vídeos

Vídeo sobre els ODS “We the People” [en anglès, en línia]

Vídeo ODS 4 sobre l’educació de qualitat [en castellà, en línia]