Taller d’estiu música i dansa

Municipi: Tiana

Descarrega fitxa

Es fan tres grups. Petits, Mitjans i Grans. Cada grup a partir d’una proposta temàtica, que pot ser un musical, un grup, una època, etc., crea un espectacle que en acabar les dues setmanes hauran de representar davant del públic.

Apropar la música, la dansa i el teatre d’una manera integrada.

Persones destinatàries

Grup Petits de 3 a 5 anys, grup Mitjà de 6 a 10 i grup Grans de 11 a 16.

Metodologia

Les classes tenen una durada de 45’ a 60’ amb les següents activitats: cant, teatre, jazz, hip hop, acrobàcies i coreografia. Encara que els horaris estan detallats els professors tenen llibertat per fer canvis segons les necessitats, allargant les classes o ajuntant grups. Sobretot durant la segona setmana on ja es respiren els nervis de “l’estrena”. Tota l’escenografia, vestuari i maquillatge es va fent durant les sessions.

Recursos materials i espais

Les dues aules de Dansa, l’aula de combo, l’aula de sensibilització i el pati de l’Escola.

Punts forts

• La trobada diària fa que els grups es cohesionin ràpidament.
  • L’actuació s’ha convertit en quelcom molt motivador que fa que es prenguin l’activitat d’una manera lúdica i seriosa alhora.
  • El perfil del professorat. Es necessita molta energia i força per muntar un espectacle amb grups amb nivells tan diferents i que tothom s’ho passi bé.

Punts de millora

• Aconseguir la participació de més alumant de 15 i 16 anys en el segon grup.