Articles i entrevistes

Veus diverses per a l’inici de curs

L’inici de curs és un moment important per marcar fites, agafar empenta i fixar objectius. Il·lusió i reptes es donen la mà, tant per als estudiants com per als professionals de l’ensenyament. Donem veu a diversos docents d’escoles municipals perquè ens expliquin com afronten el nou curs i quins reptes i oportunitats caracteritzaran el període que ara comença. Ens en parlen des d’una escola bressol, un centre per a persones adultes, una escola d’educació especial i una escola de música. També un directiu municipal de serveis educatius ens parla dels reptes educatius a nivell local.

Si vols que la gent se senti interpel·lada l’has d’escoltar

Un museu ha de ser molt més que un mer contenidor d’obres d’art. Pot convertir-se en un agent educador del seu entorn, catalitzador de comunitats d’aprenentatge que vagin més enllà del fet artístic per transcendir al fet social i cívic. En parlem amb Elvira Dyangani, directora del Museu d’Art Contemporani de Barcelona (MACBA), institució que fa anys es distingeix per aquesta filosofia de fons.

S'estan mostrant 1 - 4 de 60 resultats.