Curs: Gestió documental i arxius municipals (2a. edició)

09/11/2021 - 18/11/2021 10:00 - 12:00 8 hores o.patrimonic@diba.cat

Edició virtual. Plataforma Zoom

La implantació de la gestió documental en un ajuntament garanteix l’organització dels documents que genera i rep en relació a les competències i funcions que té encomanades, d’acord amb la legislació vigent. I perquè sigui efectiva cal que el personal administratiu municipal, a qui s’adreça aquest curs, conegui el sistema de gestió documental que l’arxiu municipal impulsa per a tota la corporació. Aquest curs pretén explicar els conceptes i les eines bàsiques de gestió documental que cal conèixer i assimilar com són els valors dels documents, la distinció dels documents de suport informatiu i els documents d’arxiu, el quadre de classificació, les tipologies documentals, la transferència documental, la conservació o eliminació dels documents en un context d’una administració que està esdevenint electrònica. L’èxit d’un sistema de gestió documental serà que els documents siguin accessibles tant per la gestió diària de l’administració municipal com per als interessats, investigadors i ciutadans en general.

Docents

Tècnics OPC: Josep Conejo i Patrícia Alvarez.

Assistents

Personal administratiu a petició dels ajuntaments