Gestió documental i arxius municipals

07/05/2024 - 16/05/2024 10:00 - 12:00 7, 9, 14 i 16 de maig.

Formació online

El curs pretén explicar el concepte i les eines de la gestió documental endegades des de l’arxiu municipal de cada ajuntament per tal que siguin conegudes i aplicades per tot el personal municipal.

Inscripcions

L’èxit d’un sistema de gestió documental és que els documents siguin accessibles tant per la gestió diària de l’administració municipal com per als interessats, investigadors i ciutadans en general.

El curs és impartit pels arxivers de l’Oficina de Patrimoni Cultural de la Diputació de Barcelona: Joan Montblanc i Albert Rumbo.

Programa de la jornada.

Assistents

Personal administratiu dels ajuntaments.

Recordeu que, un cop us hagueu inscrit serà necessària la validació del referent de formació del vostre Ajuntament per tal que la inscripció sigui acceptada. Després de confirmar la vostra inscripció, rebreu l’enllaç de connexió a la plataforma ZOOM per seguir les sessions del curs.