Gestió documental i arxius municipals - 2a Edició 2023

Comparteix
07/11/2023 - 16/11/2023 10:00 - 12:00 7, 9, 14 i 16 de novembre de 2023 (Segona edició). 8 hores (4 sessions de 10 a 12 hores, en sessió virtual).

Donar resposta a què és un servei d'arxiu municipal, un sistema de gestió documental, les seves eines i les tasques a desenvolupar per part del personal administratiu d'un ajuntament.

Destinatari: Personal administratiu dels Ajuntaments.

Canal: Edició virtual. Zoom.

Objectius del curs: Donar a conèixer què és un servei d'arxiu municipal, un sistema de gestió documental, les seves eines i les tasques a desenvolupar per part del personal administratiu d'un ajuntament.

Continguts:

  • Definició d'arxiu i sistema de gestió documental.
  • Eines de la gestió documental.
  • Funcions i tasques a desenvolupar.

Professor:  Patrícia Àlvarez Martínez i Joan Montblanc Lasaga, arxivers itinerants de la Diputació de Barcelona.

Fi termini inscripció: 31 d’octubre

Link per a inscripció

Lloc