L’eina de preservació digital iArxiu: definició i funcionalitats

09/02/2023 - 16/02/2023 10:00 - 12:00

Curs per abordar què és l'iArxiu. Es presentaran els seus mòduls funcionals, exemples de funcionament i integració amb un gestor d’expedients.

Destinatari: Arxivers/eres de la Xarxa d'Arxius Municipals

Canal: vídeoformació

Objectius del curs: El Curs té com a objectiu donar a conèixer el concepte i el funcionament de l'eina de preservació digital iArxiu. El contingut se centrarà en la definició teòrica i funcional de iArxiu, es presentaran els seus mòduls funcionals, exemples de funcionament i integració amb un gestor d’expedients.

Continguts:

Professor:  Raimon Nualart Mercadé, Responsable dels serveis de tramitació interadministrativa i serveis de gestió documental i arxiu del Consorci Administració Oberta de Catalunya.

Fi termini inscripció: 2 de febrer

Link per a inscripció:

PREINSCRIPCIONS

Un cop us hagueu inscrit serà necessària la validació del referent de formació del vostre Ajuntament per a què la inscripció sigui vàlida.