18/04/2024 14:31 h.

Obertes les inscripcions per les formacions sobre igualtat del segon trimestre

Us informem que obrim les inscripcions a les formacions programades per aquest segon trimestre des del Servei de Polítiques d’Igualtat, de la Diputació de  Barcelona. Concretament hi ha 9 cursos nous, 3 emmarcats en la perspectiva d’Igualtat i transversalitat, 3 sobre violències masclistes, 2 sobre el col·lectiu LGTBI i 1 últim en col·laboració amb l’Oficina de Relacions Internacionals de la corporació.

En quant al funcionament, us podeu inscriure directament a través de l’enllaç corresponent, tenint present que la inscripció restarà pendent de validació per part del/la vostre referent de formació municipal i una setmana abans us arribarà la confirmació que hi podeu participar.

El lloc on seran impartits els cursos en format Videoformació serà la plataforma ZOOM, i seguint el format habitual, els cursos en format presencial s’impartiran a l’Espai Francesca Bonnemaison (c/ Sant Pere més Baix núm. 7, Barcelona), seu de l’actual Àrea de Feminismes i Igualtat.

Per conèixer tota la informació linkeu aquí Formació - Polítiques d'igualtat - Diputació de Barcelona (diba.cat)