06/03/2017 17:30 h.

16 alumnes aprenen al Centre d’Innovació Anoia a desmuntar mites sobre el màrqueting

El curs Fem màrqueting sense pressupost: Qui em compra i per què? està organitzat per Promoció Econòmica de l'Ajuntament de Vilanova del Camí, amb el suport de la Diputació de  Barcelona i la Generalitzat de Catalunya dins el programa Catalunya Emprèn amb el finançament del Fons Social Europeu.

Promoció Econòmica de l’Ajuntament de Vilanova del Camí ha iniciat avui el segon curs de formació dels 10 que ha programat per aquest any 2017

16 persones participen en el curs Fem màrqueting sense pressupost: Qui em compra i per què?, amb l’objectiu d’aprendre a desmuntar mites sobre el màrqueting. Durant 10 hores, descobriran com fer una anàlisi profunda sobre qui els compra, per què ho fa, què és el què realment està comprant, quina és la competència i quines amenaces presenta el mercat.

Lluís Solé Ventura expert en Màrqueting Estratègic i Customer Intelligence és qui imparteix aquest curs que s’adreça a empreses emprenedores i petites empreses sense departament de màrqueting però amb ganes d’orientar-se al mercat.